- آیا برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
 
خیر ، برای ثبت سفارش و خرید از سایت ، الزامی در عضویت در سایت نیست ، شما میتوانید بصورت کاربرمهمان خرید خود را انجام دهید ، اما با عضویت در سایت از امکانات بیشتری مانند :وضعیت فعلی سفارش ، کد رهگیری مرسوله پستی ، مشاهده تاریخچه سفارش ها و دیگرامکانات بهره مند شوید.
 
 
- چگونه سفارش پستی خود را پی گیری کنم ؟
 
با مراجعه به صفحه اصلی سایت در کنار نماد اعتماد روی تصویر " رهگیری سفارشات پستی "کلیک کنید و در فرم باز شده نام و نام خانوادگی و شماره موبایلی که با آن سفارش راثبت کرداید را وارد کرده و روی دکمه ی " نمایش شماره مرسوله " کلیک کنید.
 
در صورت صحیح بودن اطلاعات ، کد 24 رقمی مرسوله پستی به شما نمایش داده می شود . این کد را درهمین صفحه در قسمت سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و با کلیک روی ذره بین زرد رنگ، وضعیت دقیق سفارش خود را مشاهده نمایید.
 
 
- آیا تمام کالاهای زحل مارکت دارای گارانتی و یا مهلت تست سلامت فنی و اصالت هستند ؟
 
تمامی کالاهای زحل مارکت یا  دارای گارانتی مربوطه بوده یا شامل مهلت تست سلامت فنی و اصالت کالا از 24 ساعت تا 7 روز ( بسته به نوع ایراد و مشکل فنی یا نوع کالا ) می باشند. 
 
لطفا جهت کسب اطلاع کامل از جزییات و شرایط و قوانین مربوطه به  صفحه شرایط و قوانین زحل مارکت مراجعه کنید.
 
 
- چقدر طول میکشد کالا بعد از ثبت سفارش به دست من برسد ؟
 
طبق اعلام اداره پست، مرسولات پستی بین 48 تا 72 ساعت کاری تحویل خریدار خواهند شد.
 
 
- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
 
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگیو پردازش خواهند شد.
 
 
 
- شرایط بازگرداندن وجه زحل مارکت چیست ؟
 
 
در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط بخش فنی زحل مارکت، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.
 
لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به  صفحه شرایط و قوانین زحل مارکت مراجعه کنید.
 
 
 
- چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟
 
در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.
 
 
 
- در صورتی که کالای مورد نظر من ناموجود بود ، چگونه از موجودشدن آن مطلع شوم ؟
 
در صفحه محصول، در صورت موجود نبودن محصول، روی دکمه سبز رنگ " به من اطلاع بده "  کلیک کنید و نام و نام خانوادگی ، ایمیل خود را وارد کنید، در صورت موجود شدن محصول ،برای شما پیامی مبنی بر موجود شدن محصول مورد نظر به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
 
 
- آیا ممکن است پرداخت اینترنتی من ناموفق . مبلغ از حساب من کمشده باشد ؟
 
گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .